czwartek, 2 sierpnia 2012

Nivea, Long Repair, Odżywka do włosów długich, łamliwych i rozdwajających sie

Odżywkę z Nivei kupiłam wraz z szamponem z tej serii jakoś tak w lutym/marcu. Miałam wtedy długie, zniszczone, łamliwe włosy. Z szamponu zadowolona nie byłam, istny koszmarek. Z odżywki korzystałam niezwykle rzadko, bo i tak nie działała... Leżała odłożona na półce i czekała, czekała, czekała.. aż się doczekała zużycia.. nie powiem.. po ścięciu włosów zmieniłam o niej zdanie...


Link do KWC

Opis:
Odżywka regenerująca długie włosy.
Odżywka Long Repair natychmiastowo ułatwia rozczesywanie, zapewnia potrójną regenerację i ochronę:
- wzmacnia włosy od nasady,
- odbudowuje strukturę włosów na całej długości, zapewniając im blask i elastyczność,
- chroni końcówki włosów. 


Skład:
Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrolyzed Keratin, Orbignya Oleifera Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium - 18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Trideceth - 6, Trideceth- 12, C12-15 Pareth-3, Lactic Acid, Sodium Chloride, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol,Linalool , Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Parfum.


Cena/pojemność
9zł / 200ml

Moja opinia:
Do moich długich włosów odżywka się nie nadawała - nie poradziła sobie z nimi. Dopiero ścięcie włosów i ogólna poprawa ich stanu pozwoliły mi dać szansę, kolejną szansę tej odżywce. Sięgnęłam po nią z braku innej opcji. I zaskoczenie - fakt, na krótszych włosach lepiej się rozprowadza, pozostawia włosy miękkie, lśniące. Ma ładny zapach. Odżywia i pomaga utrzymać dobry stan włosów (czyli lekkie problemy rozwiązuje, z większymi sobie nie poradziła). Nadaje im przyjemny blask, są faktycznie elastyczne. Czy wzmacnia? Zdrowsze włosy może i tak, ze zniszczonymi już nie bardzo. Chroni końcówki, pod warunkiem, że były ścinane, sama z siebie nie jest taka zapobiegliwa. Czyli.. w jakiś tam sposób spełnia obietnicę producenta, ale traktujmy to z przymrużeniem oka. Ma przyjemną konsystencję i jest nawet dosyć wydajna, chociaż pod koniec ciężko ją wydobyć.

Moja ocena: 3/5
Działa, ale nie na krótkich włosach. Przynajmniej na moich długich włosach nie działała. Lepiej radzi sobie z szamponami z innych firm, niż z Nivei. Połowicznie spełnia obietnice producenta. Może kiedyś znowu po nią sięgnę, nie wiem. Nie umiem jej polecić. Można spróbować, ale nie oczekiwałabym cudów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.