poniedziałek, 11 listopada 2019

Magical Holiday od KIKO Milano - nowość na święta

Zdjęcie pochodzi ze strony KIKO
Cześć! Coraz bliżej święta. W radiu można było już usłyszeć pierwsze świąteczne kawałki (tak! RMF!), na wystawach sklepowych pojawiają się już mikołaje i światełka, a na stronach internetowych można znaleźć świąteczne kolekcje.
Odkąd wyprowadziłam się z Wrocławia coraz mniej zaglądam do KIKO, którego kolekcję bardzo lubię i które staram się Wam pokazać (ostatnio mi to nie wychodziło, wiem). Tym razem KIKO prezentuje Magical Holiday. Zresztą, zobaczcie same! (opis pochodzi ze strony KIKO Milano)

To najbardziej magiczny czas w roku – wnieś akcent czystego blasku do swojej stylizacji z NOWĄ kolekcją Magical Holiday. Cenna, bogata, niesamowicie błyszcząca, stworzona, by uwydatnić twoje piękno i zapewnić ci czarujący wygląd.
🌟 Kompletna gama szlachetnych produktów na święta – kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, akcesoriów i zestawów upominkowych, dzięki którym makijażowa rutyna stanie się magiczna
🌟 Supermodne odcienie i iskrzące się wykończenia, którymi podkreślisz rysy twarzy i nadasz cerze promienny wygląd
🌟 Niezwykle zmysłowe formuły o zaskakującej wydajności zapewniające zawsze nieskazitelnie bajeczny makijaż 

🌟 Nieskończone możliwości tworzenia makijażu i łączenia różnych produktów, by rozświetlić każdą szczególną okazję stylizacjami, o jakich zawsze marzyłaś

🌟 Luksusowe opakowania w kolorach rubinu i błyszczącego złota czynią z każdego produktu idealny upominek, którym możesz zaskoczyć i sprawić przyjemność najbliższym
Co znajdziemy w kolekcji? Strasznie podobają się się paletki i cienie do powiek, poza tym eyelinery oraz piękne kolory lakierów do paznokci. Zresztą uwielbiam ich lakiery - trwałość, konsystencja, kolor. Ciekawa jestem złotych masek. Mam nadzieję, że jak pójdę do KIKO w Bydgoszczy, to będę mogła zachwycić się kolekcją stacjonarnie. Jeśli nie - pozostaje zamówić.
A wy? Lubicie KIKO? Podoba Wam się ta kolekcja?

piątek, 16 sierpnia 2019

Co nowego? | Youtubowi ulubieńcy ostatnich miesięcy

Cześć!
Długo mnie nie było, przyznaje bez bicia. Ale wydawało mi się, że na L4 znajdę więcej czasu na bloga - cóż, wydawało mi się ;)
Cały czas się zastanawiam, w którym kierunku chciałabym iść z tym blogiem. Jest trochę inaczej, niż kilka lat temu, ja dojrzewam (w końcu ma się już 30tkę na karku), blog stoi w miejscu. Uwielbiam czytać inne, a co próbuję napisać, to myślę sobie "czy warto, czy kogoś to zainteresuje?" Ale chcę by to miejsce było miłe zarówno dla mnie, jak i dla Was.
Rozmyślając nad sensem życia.. bloga, trafiłam na kilka kanałów, na których siedzę, chłonę wiedzę i po prostu dobrze mi tam. Chciałabym się z Wami podzielić linkami. Kolejność przypadkowa.

1. loveandgreatshoes



To kanał dwóch dziewczyn Kasi i Justyny, które nagrywają filmiki przeróżnego rodzaju, o kosmetykach, o modzie, o życiu i zwykłej codzienności. Po prostu LGS! Uwielbiam!

2. lamakeupebella


Kanału Zuzi nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. To świetna swojska dziewczyna, która robi świetne makijaże i prowadzi fantastyczny kanał. Uwielbiam słuchać jej głosu. Rewelacyjny montaż i zdjęcia. Polecam!

3. ShoeLove


Kanał Agnieszki to kopalnia pomysłów modowych. Bardzo lubię oglądać jej cykl "mierzymy". Aga fajnie opowiada o swoich zakupach i zestawieniach. Warto obejrzeć :)

4. Polskie Drogi

Krótkie filmiki z kamerek samochodowych. Tak, dużo wypadku i dużo pokazanej głupoty. Ale oglądając człowiek się uczyć. Chociaż ja się zastanawiam czy jeszcze wsiądę za kierownicę ;)

5. Dzikie Ucho


Kanał prowadzony przez Anię, bardzo przyjemny.. teleturniej? Nie wiem jak to nazwać. Uczestnicy odgadują tytuły i autorów piosenek. Oglądam od niedawna, ale bardzo poprawia mi humor ten kanał. I mam tam swoich ulubieńców :)

To moja letnia garść youtubowych ulubieńców. Oglądam też inne kanały, ale nie tak często, nie zawsze i nie wszystko.
A jacy są Wasi ulubieńcy z Youtuba? Może znacie jakieś fajne i ciekawe kanały?
Buziaki!
Karo

czwartek, 23 maja 2019

BeGlossy Luty 2019: Odkryj w sobie lato

Zbliża się kolejna wysyłka pudełka, a ja jestem "lekko" do tyłu z edycjami. Ale mam nadzieję, że uda mi się to wszystko ogarnąć.
Po nieudanych, jak dla mnie, edycjach shinybox tj grudniowej i styczniowej postanowiłam zaprzyjaźnić się z BeGlossy. Z tej znajomości jestem bardziej zadowolona, ale o tym poniżej.

Lutowe pudełko BeGlossy "Odkryj w sobie lato" to edycja przygotowana wspólnie z Coca-Colą. Zawierała 8 produktów + dwie puszki coca-coli w dwóch wariantach: lime i cherry.
Długo zastanawiałam się czy wejść w to znowu i szczerze?  Jestem zadowolona :)

Przede wszystkim pudełka i sposób pakowania bardziej mi się podoba niż w Shiny. Co prawda to pudełko dostałam z lekkim opóźnieniem, ale to wina kuriera DPD, któremu się nie chciało ruszyć swojej dupencji i po prostu paczkę zawiózł do magazynu bez żadnej próby doręczenia. On nawet nie skłamał, że próbował. On po prostu przetrzymywał ją na magazynie bo "nie wiedział jak do mnie trafić", nie ważne, że kilka dni wcześniej przywoził mi coś innego. Wrrr.... #hejtdpd


A wracając do pudełka, poznajcie zawartość:

piątek, 17 maja 2019

Nowości kosmetyczne: maj 2019

Cześć!
Wiem, że maj się jeszcze nie skończył, ale ja zebrałam kosmetyki z końca kwietnia i połowy maja. Czekam jeszcze na dostawę z aliexpress oraz na majowe beglossy (swoją drogą robię dla Was posty z zaległymi pudełeczkami). Dlatego to co tutaj mam to właśnie moje majowe nowości :) Większość to rossmanowskie promocje na kolorówkę, z której skorzystałam w ostatnim dniu.

Jeśli jesteście ciekawe co nowego zagościło w mojej kosmetyczce to zapraszam do czytania!

środa, 27 marca 2019

Rok 2019 rokiem realizowania marzeń i planów

Cześć Kochani!
Mamy końcówkę marca, ja mam w plecy kilka postów (między innymi dwie relacje z boxami od be glossy!), ale przychodzę do Was z taką moją małą refleksją. Obecny rok to rok realizacji planów i marzeń. I to nawet nie tych zaplanowanych na ten rok tylko tych wcześniejszych. Mamy marzec, a ja już zrealizowałam/jestem w trakcie dwa większe marzenia. Pierwszym był wylot do Londynu (obszerniejszą relację też mam w planach), drugim - kurs japońskiego. Tak, zapisałam się na japoński i dzielnie na niego chodzę.
Łapałam okazję, bez zastanawiania się, no bo skoro los mi daje takie możliwości?
Więc ten rok niech dalej taki będzie. A te konkretniejsze plany i cele niech też spełnia.

Miłego dnia! :)