piątek, 16 sierpnia 2019

Co nowego? | Youtubowi ulubieńcy ostatnich miesięcy

Cześć!
Długo mnie nie było, przyznaje bez bicia. Ale wydawało mi się, że na L4 znajdę więcej czasu na bloga - cóż, wydawało mi się ;)
Cały czas się zastanawiam, w którym kierunku chciałabym iść z tym blogiem. Jest trochę inaczej, niż kilka lat temu, ja dojrzewam (w końcu ma się już 30tkę na karku), blog stoi w miejscu. Uwielbiam czytać inne, a co próbuję napisać, to myślę sobie "czy warto, czy kogoś to zainteresuje?" Ale chcę by to miejsce było miłe zarówno dla mnie, jak i dla Was.
Rozmyślając nad sensem życia.. bloga, trafiłam na kilka kanałów, na których siedzę, chłonę wiedzę i po prostu dobrze mi tam. Chciałabym się z Wami podzielić linkami. Kolejność przypadkowa.

1. loveandgreatshoes



To kanał dwóch dziewczyn Kasi i Justyny, które nagrywają filmiki przeróżnego rodzaju, o kosmetykach, o modzie, o życiu i zwykłej codzienności. Po prostu LGS! Uwielbiam!

2. lamakeupebella


Kanału Zuzi nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. To świetna swojska dziewczyna, która robi świetne makijaże i prowadzi fantastyczny kanał. Uwielbiam słuchać jej głosu. Rewelacyjny montaż i zdjęcia. Polecam!

3. ShoeLove


Kanał Agnieszki to kopalnia pomysłów modowych. Bardzo lubię oglądać jej cykl "mierzymy". Aga fajnie opowiada o swoich zakupach i zestawieniach. Warto obejrzeć :)

4. Polskie Drogi

Krótkie filmiki z kamerek samochodowych. Tak, dużo wypadku i dużo pokazanej głupoty. Ale oglądając człowiek się uczyć. Chociaż ja się zastanawiam czy jeszcze wsiądę za kierownicę ;)

5. Dzikie Ucho


Kanał prowadzony przez Anię, bardzo przyjemny.. teleturniej? Nie wiem jak to nazwać. Uczestnicy odgadują tytuły i autorów piosenek. Oglądam od niedawna, ale bardzo poprawia mi humor ten kanał. I mam tam swoich ulubieńców :)

To moja letnia garść youtubowych ulubieńców. Oglądam też inne kanały, ale nie tak często, nie zawsze i nie wszystko.
A jacy są Wasi ulubieńcy z Youtuba? Może znacie jakieś fajne i ciekawe kanały?
Buziaki!
Karo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.