niedziela, 15 lipca 2012

MIYO, mini drops #68 EGOIST

Pochmurny dzień dzisiaj jest, zastanawiałam się, czym by go ożywić. A że od dłuższego czasu chodziły za mną żółte pazurki to.. niewiele myśląc wyłowiłam z koszyczka żółtka i się maznęłam. Jaki efekt z tego wyszedł? Ano taki:




Lakier MIYO, mini drops #68 EGOIST miałam już na swoich pazurkach, w wersji kolorowej (tu) i bez problemu wytrzymał ok. 2 dni (bez topu). Początkowo przeraził mnie jego złoty shimmer widoczny w butelce, obawiałam się, że źle będzie wyglądał na moich paznokciach (nie lubią tego typu zdobień, tudzież nie trafiłam na dobre shimmery), ale nie. Prawie go nie widać, znaczy w słońcu ładnie się mieni. Pędzelek jest bardzo miękki i giętki, czasami nabiera zbyt dużo produktu, ale dobrze się go rozprowadza, chociaż trochę brudzi (na zdjęciach dojrzałam)
Jego cena to 2,99zł za 7ml :) Link do KWC, gdyby ktoś chciał [klik]. Coraz bardziej przekonuję się do tych lakierków. Dobre i tanie :) Nie jest to mój absolutny hit, ale całkiem porządny tani lakier.

Z FluoTopem z Wibo
Ocena: 4/5
Kupię inne kolorki, bo coraz bardziej mnie kuszą i jak najbardziej polecam!

5 komentarzy:

  1. bardzo fajny kolorek :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek w sam raz na słoneczne dni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie! Chętnie obejrze zdjęcia z lata :)

    http://timeforpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor choć u siebie go nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.