sobota, 14 lipca 2012

Bubel: Joanna, Z Apteczki Babuni, Szampon i odżywka do włosów przetłuszczających się

Na którymś z obserwowanych blogów, kilka miesięcy temu pojawił się wpis chwalący serię Joanny do włosów przetłuszczających się. Zapamiętałam, zapisałam i przy najbliższej wizycie w którejś z drogerii (Natura bodajże), postanowiłam sobie zakupić zarówno szampon, jak i odżywkę. I niestety nie była to miłość od pierwszego użycia. Przed Państwem główni bohaterzy dzisiejszej notki: Joanna, Z Apteczki Babuni, Szampon normalizujący do włosów przetłuszczających się z ekstraktem z drożdży piwnych i chmielu oraz Joanna, Z Apteczki Babuni, Odżywka normalizująca do włosów przetłuszczających się z ekstraktem z drożdży piwnych i chmielu.

Zacznę może od przedstawienia Szamponu do włosów:

Link do KWC: 
klik

Opis producenta:
Dla osób mających problem z przetłuszczaniem się włosów opracowano kosmetyki normalizujące, których formuła została stworzona tak, aby najwłaściwiej pielęgnować włosy. Zawarte składniki naturalne: drożdże piwne i chmiel, regulują procesy zachodzące na skórze głowy oraz działają przeciwłojotokowo i wzmacniająco. Dzięki temu włosy stają się puszyste, lekkie i pełne życia na długi czas. Są milsze w dotyku i bardziej lśniące.
Szampon zawiera:
- drożdże piwne - bogate źródło witamin z grupy B i aminokwasów wpływają regulująco na procesy zachodzące na skórze głowy,
- chmiel - wykazuje działanie przeciwłojotokowe i wzmacniające.


Cena/pojemność:
5,70zł / 300ml

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycereth-2 Cocoate, Cocamidopropylamine Oxide, Polyquaternium-7, Faex Extract, Humulus Lupulus Extract, Propylene Glycol, Alcohol Denat., Allantoin, Citric Acid, Disodium EDTA, Parfum, Hexyl Cinnamal, DMDM Hydantoil, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone.

Moje spostrzeżenia
Po pierwsze odpychający zapach. Nie podoba mi się, ale jak szampon ma działać, to mogłabym się przyzwyczaić. Jest przeźroczysty, konsystencję ma raczej rzadką. Nie pieni się, a ja lubię jak się włosy pienią. Ciężko go spłukać, i albo włosy są tłuste już od początku, albo strasznie suche i potargane. Ciężko je rozczesać. Owszem po wyschnięciu włosy mają lekki połysk i są podniesione, ale tylko przez jakiś czas, potem opadają, robią się ciężkie i.. bardziej przetłuszczone. Co gorsza.. wypadają mi po nim włosy garściami! Początkowo pomyślałam, ok, słabe włosy to może wypadną i po bólu, ale nie w takich ilościach!. Szampon odstawiłam, włosy wróciły do normalności, spróbowałam jeszcze kilka razy. Nie i koniec.Zużyję go do końca, bo jednak szkoda mi go wyrzucać, ale nigdy więcej nie kupię.


Moja ocena: 1/5
Bubel, jak dla mnie niesamowity bubel. Ten szampon zrobił mi z włosami masakrę, ani jedna obietnica producenta nie jest spełniona. Nie wrócę do niego i nie polecę nikomu. Wykończę go, bo szkoda wyrzucać. Ale boję się sięgnąć po inne szampony z tej serii. A szkoda...

Czas na odżywkę z tej samej serii:


Link do KWC:
klik

Opis producenta:
Odżywka normalizująca zawierająca ekstrakt z drożdży piwnych i chmielu zapewnia optymalną pielęgnacje włosów przetłuszczających się. Dzięki zawartości składników naturalnych i pielęgnujących poprawia wygląd i kondycję włosów.
W rezultacie włosy mają zdrowy i zadbany wygląd, są lśniące i sprężyste, łatwe do rozczesywania i układania.


Skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, Ctrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-28, Faex Extract, Humulus Lupulus Extract, Propylene Glycol, Alcohol Denat, Panthenol, Triethanolamine, Parfum, Hexyl Cinnamal, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone,  Methylisothiazolinone



Cena/pojemność:
5,20zł / 200g

Moje spostrzeżenia:
Sama w sobie odżywka jest nijaka. Trochę poprawia działanie szamponu, ale z innymi nie współpracuje. Nie pomaga rozczesać włosów, nie mówiąc już o układaniu, może chwilowo włosy mają lepszy wygląda, trochę lśnią, ale to działanie bardzo krótkie. Jest strasznie rzadka, przez co ciężko mi ją aplikować, zsuwa/spływa z włosów. W dodatku strasznie dużo trzeba jej nałożyć, aby pokryła włosy (mam dosyć krótkie). Zapach ma trochę mniej drażniący od szamponu, ale to chyba jedyny plus. Nie pomaga normalizować przetłuszczania się włosów, więc nie ma o czym mówić. Jest jasna i wyglądem przypomina mi.. męską spermę. Zresztą same zobaczcie:


Ocena: 1.5/5
Słaba, kolejny bubel, do którego nie wrócę. Na szczęście szybko się kończy. Nie polecę, bo nie ma czego.

A Wy? Miałyście do czynienia z tą serią?

Pozdrawiam, Mirielka

1 komentarz:

  1. Ja mam szampon z tej serii mleko+miód - bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.