poniedziałek, 7 stycznia 2013

Przyszła paczuszka z wygraną!

Łiiii....  śpię sobie spokojnie, kiedy nagle jak mnie coś nie budzi waleniem w drzwi. Któż to o tak nieziemskiej porze? Się okazuje, że pora była jak najbardziej ok, a ja od godziny powinnam być w pracy. Jednak nic to, bo przemiła Pani Listonosz przyniosła mi paczuszkę z wygraną w konkursie u Orlicy (reklama + info).
Zamiast jednakowoż zbierać się do pracy, dorwałam pilniczek i do paczuszki się dobrałam. A tam? Folia bąbelkowa *.* Dużo foli bąbelkowej *.*
Ale, ze nie folię wygrałam, to przechodzę do rzeczy.
W paczuszce staranie zapakowane były - siatka, pendrive 8GB z aktualnymi promocjami Original Source (zdjęcia, nowości info promocyjne) oraz dwa, starannie zapakowane i zabezpieczone żele Śliwka i syrop klonowy oraz pomarańcza i lukrecja. Wyniuchałam, obmacałam, w nos żelem dostałam. Stoją sobie tak wokół mnie teraz i ładnie wyglądają. Nooo to mam co testować (:

29 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Ja swoje wygrałam u Hexxany i też namiętnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym wiedziała, wysłałabym większy karton, żeby użyć więcej folii bąbelkowej dla zabezpieczenia :D

    Cieszę się, że paczką dotarła cała i że się podoba, niech się dobrze używa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wygrana :) i jak solidnie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe żele i jeszcze tyyyyle folii bąbelkowej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anooo, ale wczoraj gości miałam, to się podzieliłam folią *.*

      Usuń
  5. te żele pachną najpiękniej na świecie!
    i tyle folii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj może nie najpiękniej i ciut słabo, ale złe nie są ;)

      Usuń
    2. Ja nie wiem kto puścił plotkę w blogosferze, że te żele są takie wspaniałe ;) gratuluję wygranej :)

      Usuń
    3. Może sama firma? Dla mnie pachną za słabo, szybko znikają, na ciele ich nie czuć. Ale darowanemu w zęby i tak dalej ;)

      Usuń
  6. gratuluję, lubię żele OS :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje wygranej !!!
    fajna paczucha

    OdpowiedzUsuń
  8. cześć i czołem, nie mam od Ciebie maila. wysłałaś na pewno na sklep@bliskonatury.pl? najlepiej wyślij jeszcze raz. a ja wyślę mydełko - of kors :) cmok

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej, ja to nie mam tyle szczęścia! ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna wygrana, ja nigdy niczego nie wygrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. :) Zaktualizuj profil, nie jesteś bezrobotna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.