piątek, 29 czerwca 2012

Małe zakupy kosmetyczne + nowe buty = zdjęcia

Wczorajszy i dzisiejszy dzień to takie małe zakupowe szaleństwo. Oczywiście jak każda kobieta, polowałam wczoraj na MaxFactora, ale zero, nul.. pewnie Panie Ekspedientki sobie odłożyły, bo w ciągu 5 minut by nie wykupili wszystkiego, co nie? No mniejsza z tym, skoro MaxFactora nie było, to zakupiłam sobie inne rzeczy na pocieszenie.
Czwartkowe zakupy w Rossmanie i Naturze
Piątkowe zakupy w obuwniczym

No bo wszystko zaczęło się od tego cholernego promocyjnego tuszu. A jak dotarłam do Rossmana, to jego już nie było. Więc na pocieszenie kupiłam sobie 2 lakiery Wibo express growth 353 i 390 (poniżej)

<>
Wibo Express Growth 353 i 390
Poza tym Wibo Express Growth Fluo Top, która niby zgarnia fatalne recenzje, a ja na paznokciach nie miałam z nią problemu:
Wypróbowany :)
Poza tym szukałam odżywki z Welli, ale tej, którą chciałam nie było, to odpuściłam i kupiłam Garnier Ultra Doux Olejek arganowy i żurawina do włosów farbowanych :)

Ostatnio żurawina to mój zapach
 Potem przeniosłam się do Natury, zobaczyć tylko jedną rzecz. Nie no jasne, tylko jedną? Wyszłam "bogatsza" o dwa lakiery z MIYO (moje pierwsze), eyeliner z MIYO i tusz z MIYO.
Piękny MIYO mini drops #41 LILAC BOUQUET oraz MIYO mini drops #68 EGOIST (na paznokciach prezentuje się sympatycznie)
Super Lash Mascara z MIYO (czarna) + czarny eyeliner z MIYO
I moje pierwsze cienie z Hean Colour Celebration  #271 - mam je zamiar jutro wypróbować ;)

Kupiłam sobie też pacynki do makijażu, takie zwykłe najzwyklejsze :) A także nową spódniczkę (polowałam na jeansową miniówkę, wyszłam z lnianą białą za kolana), a do tego buty! Nowe, białe buty na lato, o ile się nie zabiję. Bo do spódniczki trza coś mieć, no nie? Zakupy uważam za udane!
Wibo Express growth #353 i #390+MIYO mini drops #68 + fluo top z Wibo

6 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.