sobota, 23 czerwca 2012

WYGRAJ SOBIE SLEEKA! Konkurs u ofetowej

Coś ostatnio widzę dużo ciekawych konkursów. Ale w tym konkursie postanowiłam wziąć udział. Z ciekawości do paletek Sleeka (: A nuż widelec się uda?

Konkurs odbywa się tutaj. Nagrody są bardzo, baaardzo interesujące. Przynajmniej dla mnie. Dla Was pewnie też. Nagrody? A i owszem
Nagrody będą trzy, dla każdej nagrodzonej osoby po jednej. Zwycięzcy będą mogli wybrać wersję swojej nagrody wśród dostępnych w tym czasie w sklepie kosmetykomania.pl. Każdy zwycięzca wybierze rodzaj produktu (paleta cieni i-divine palette, róż do policzków lub farbkę do ust marki sleek make-up z regularnej oferty) niezależnie od wyboru innych nagrodzonych osób (czyli obdzielę zwycięzców trzema paletami lub trzema różami lub każdego innym kosmetykiem, bez znaczenia) oraz kolor/wersję wybranego produktu. Sponsorem nagród jestem wyłącznie ja.
Widzicie więc, że jest o co walczyć. Ja tam mam zamiar i będę dobrej myśli. Was także zachęcam do wzięcia udziału. Bo nie liczy się wygrana (taaa, jasne ;) ) tylko zabawa!
Warunki uczestnictwa są jasne, przystępne i niewymagające wielkiego wysiłku. Wystarczy chcieć, wystarczy mieć wyobraźnię.

Dziewczyny, powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.