poniedziałek, 11 czerwca 2012

Dove, Go Fresh Revive, Żel pod prysznic o zapachu granatu i werbeny cytrynowej

Aktualnie przebywam u małżonka w Finlandii. Przyjeżdżając tutaj, stwierdziłam, że nie mam potrzeby zabierania żelu pod prysznic, bo przecież mogę kupić na miejscu. I tak właśnie zrobiłam. Miasteczko mojego małżonka to większa dziura w lesie, z jednym sklepem, w którym wybór kosmetyków za wielki nie jest, więc padło na żel Dove. Z kosmetykami tej marki za wiele do czynienia nie miałam, ale coś czuję że się to w najbliższym czasie zmieni.

Dove, Go Fresh Revive, Żel pod prysznic o zapachu granatu i werbeny cytrynowej
Po pierwsze zniewalający, orzeźwiający zapach granatu. Po drugie cudowna konsystencja, miękkość i piana. Uwielbiam się mydlić, namydlać, spłukiwać i mydlić jeszcze raz. Skórka po kąpieli jest mięciutka i pachnie przyjemnie. Może to też zasługa wody, że mojej skóry nie wysusza. Recenzje na KWC o tutaj. Skład z tyłu pudełka:
Cena tutaj, w Finlandii to 2€, ponoć w Polsce kosztuje jakieś 8-12zł, ale nie widziałam nigdzie u siebie tego produktu, trzeba będzie poszukać ;)


Ocena: 5/5
Mam zamiar używać go częściej - jak najbardziej polecam! Coś czuję, że z produktami Dove poznam się bliżej.

2 komentarze:

  1. uwielbiam ten zapach kiedys nie przepadalam za dove w domu zawsze mielismy na i palmolive ale teraz dove jest na 1 miejscu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w żelach dove, idealnie nawilżają, długo zostaje zapach na ciele, super się pienią! Już zużyłam 4 wielkie butle. Bez problemu dostaniesz je w każdej drogerii, Rossmann, Natura, Super-pharm. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.