poniedziałek, 25 czerwca 2012

Wella Pro Series, Moisture Shampoo - nawilżający szampon do włosów

Gdybym była osobą, która po jednym, czy tam dwóch użyciach zniechęcała się do pewnych rzeczy (no dobra, zdarza mi się to..), to pewnie nie polubiłabym tak szamponu Welli. Właściwie to moje włosy podeszły do niego sceptycznie. Ale zaufały mu i jak na razie tego nie żałują. O kim mowa? O szamponie Wella Pro Series, Moisture Shampoo. Zakupiony w Finlandii, po poleceniu przez miłą ekspedientkę.

No to jedziemy po kolei:

Opinia producenta:
"Eksperci Wella inspirując się profesjonalnym doświadczeniem marki opracowali nową linię kosmetyków Wella Pro Series Moisture, która pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia włosów, sprawiając, że stają się one bardziej gładkie.
Zawarte w produktach Wella Pro Series Moisture składniki tworzą wokół włosa cienką warstwę, która spełnia 4 istotne zadania:
- wygładza włosy,
- chroni je przed utratą nawilżenia,
- chroni je przed wchłanianiem wilgoci z atmosfery, dzięki czemu zapobiega puszeniu się włosów,
- zapewnia wspaniały połysk
."

Link do KWC: KLIK

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Glycol Disterate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Citrate, Cocamide MEA, Sodium Xylenesulfonate, Dimethicone, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Chloride, Tetrasodium EDTA, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Ammonium Laureth Sulfate, Linalool, Aplpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Hydrochloric Acid, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolino ne, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone, DMDM Hydantoin


Moja opinia:
Jestem osobą, która do tej pory za bardzo nie wiedziała o SLS i SLES, więc to w składzie na pierwszym miejscu mnie nie przeraża. Szampon i moje włosy nie polubiły się od pierwszego mycia. Byli wobec siebie strasznie podejrzliwi. Ale jak już się zapoznali, to teraz można uznać ich za najlepszych kumpli. Szampon świetnie się pieni, ma gęstą konsystencję, świetnie pachnie (nie wiem czym, mnie się tam podoba), ma biały kolor, świetnie myje. Mam przetłuszczające się włosy, a mimo to zachowują dłużej świeżość, niż po szamponach do włosów przetłuszczających. Szybko wysychają, są miękkie i gładkie w dotyku (skoro bez odżywki mam taki efekt, to ciekawe jak będzie z odżywką?), mimo iż zaraz po umyciu wydają się być.. sztywne. Zauważyłam, ze po szamponie mniej mi włosów wypada. Myję codziennie gdy muszę wyjść, gdy nie muszę co drugi dzień. Wcześniej jak rano umyłam, to na wieczór już włosy był nieświeże. Jest bardzo wydajny. Serio. Myję i myję i myję, a jego jakby nie ubywa, buteleczka bez dna, czy co? Ależ absolutnie nie mam zamiaru na to narzekać. Ja już kocham ten szampon!

Ocena: 5/5
Reasumując, jak dla mnie mała perełka, i mogę polecić dalej, ale nie gwarantuję, że sprawdzi się tak samo u innych (żeby potem nie było na mnie!)

1 komentarz:

  1. ja od jakiegoś czasu jestem wierna Nivea do długich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.