poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Otwarcie Tk Maxx w Magnolii, we Wrocławiu

Już 21 sierpnia 2014 roku, o godzinie dziewiątej zero zero (9:00) w CH Magnolia zostanie otworzony kolejny sklep TK Maxx we Wrocławiu. Pozostałe znajdują się w Renomie i Młynie.
Ale wracając do otwarcia, firma przygotowała pewne atrakcje:
"Na otwarcie przygotowaliśmy wiele atrakcji, aby nie tylko zaoferować fantastyczne, okazyjne zakupy, ale również dużo zabawy! Nasz słynny konkurs „Czerwony Wieszak”, przeistoczy się we wrocławską wersję zabawy – konkurs „Czerwony Krasnal”.
Klienci będą mieli szansę na znalezienie 29 koszulek z krasnalem – 25 srebrnych, 3 żółte i jedną czerwoną. Każdy kolor odpowiada pewnej wartości Karty Upominkowej do zrealizowania w TK Maxx. To odpowiednio: 100, 500 oraz aż 700 złotych! (...) Ponadto, zapraszamy osoby, chcące skorzystać z profesjonalnej porady stylistki i makijażystki – ekspertki od stylowego wyglądu będą na Was czekać właśnie w dniu otwarcia! " (źródło)
Zapowiada się interesująco. Kusi mnie, aby się pojawić i pooglądać, ale raz, że to nie moje tereny, dwa, że aż tak nie jestem ciekawa, by pchać się w dziki tłum. Zdziwiła mnie tylko informacja, bo ostatnio byłam w Magnolii i nie widziałam żadnego info. A może po prostu mam złe oczy i przeszłam obojętnie? :)

W każdym razie, może któraś z Was się wybiera? :)

Lubicie ten sklep? Pozdrawiam!


Wiecie co jest najśmieszniejsze? Mimo, iż mieszkam tu już prawie rok i że o tym sklepie słyszałam dość dużo, nigdy nie miałam okazji aby w nim pobuszować. Trzeba się wybrać. Ale do Renomy mam zdecydowanie bliżej ;)

4 komentarze:

  1. TK Maxx to zdecydowanie mój ulubiony sklep, nawet dzisiaj tam byłam i nie wyszłam z pustymi rękami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w TKMaxie czuje się ...zagubiona :( za dużo jak dla mnie do ogarnięcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dużo słyszę o tym sklepie, nieraz już byłam w Renomie ale nigdy na niego nie trafiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ze Zgorzelca. Oboje z mężem raz na dwa, trzy miesiące przyjeżdżamy do Wrocławia na zakupu. Ulubiony sklep Tk Maxx:-). Zawsze wychodzę zadowolona, obkupiona i szczęśliwa. Fajne ciuszki dla mnie, męża, còrek. We wrześniu odwiedzimy ròwnież ten w Magnoli.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.