piątek, 22 sierpnia 2014

Cotygodniowy przegląd drogeriowy: Promocje w Hebe i Rossmanie

Ręka w górę, kto lubi promocje? Ja też. Już pomijam fakt, że nie lubię przepłacać, to kupowanie na promocji daje nam zgubną iluzję oszczędności - kupujemy więcej ;) Ale przecież to nas cieszy. Dlatego lubię gazetki promocyjne. Nie zawsze jednak jestem w stanie je zabrać z drogerii czy mieć w skrzynce pocztowej. I tutaj przychodzą z pomocą posty blogowe. Pomyślałam więc, dlaczego nie? I postanowiłam stworzyć cykl cotygodniowych/dwutygodniowych? przeglądów gazetek promocyjnych. Bo przecież fajnie tak polować na promocje, a nuż coś wam wpadnie w oko?

Na pierwszy rzut idzie Hebe (kogo to zdziwiło?). Cała gazetka do obejrzenia np. tutaj (zdjęcia też stąd). A co mi wpadło w oko?
http://drogeria-hebe.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogeria-hebe-21-08-2014,8287/2/
Lakiery!
http://drogeria-hebe.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogeria-hebe-21-08-2014,8287/5/
Odżywka Nivea Hydro, ponoć dobra, a za 7zł to grzech nie kupić ;)
Poza tym, jestem ciekawa tego kremu Bandi, który pojawił się w sierpniowych boxach (Shiny bodajze?)
Promocja gazetkowa trwa od 19 sierpnia do 3 września. Dodatkowo, każda z drogerii Hebe ma swoje promocje. Np. w związku z otwarciem drogerii Hebe w Sosnowcu jest -20% na kolorówkę. We Wrocławiu mamy 40% na zapachy. Jakie? O tutaj można się dowiedzieć. Coś Was kusi? :)

 Rossman też kusi zapachami. Dodatkowo możemy znaleźć inne promocje. Cała gazetka tutaj. Co mnie zaciekawiło?
http://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-11-08-2014,8157/3/
Myślę nad kolejnym tuszem,ale mam zapas
Tylko Aussie :)
Czy z tej gazetki coś wypatrzyłyście?

Buziaki,
Mirielka

4 komentarze:

  1. Jestem jak najbardziej za takimi wpisami! Mnie bardzo kusi ta nowa Maskara od maybelline ale staram się powstrzymać bo maskar mam już mały zapas; p

    OdpowiedzUsuń
  2. kręci mnie astor i burzuj, ale.... za dużo mam kolorówki w domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze burżuja nie testowałam, czas nadrobić :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.