środa, 26 lutego 2014

Rozpoczynam przygodę z Dermena lash! - nowe produkty do testowania

Siedzę spokojnie w pracy, aż tu nagle dzwoni do mnie kurier, że paczkę ma - odebrać trzeba. No to odbieram paczkę, w domu otwieram i co widzę? Kolejna kampania streetcom!
Tym razem testujemy odżywkę i maskarę dermena lash od Pharmeny.

Paczka zawiera 3 zestawy dla znajomych (i jak tutaj wybrać tylko trzy osoby? no jak?), zestaw dla mnie, ulotki i krótki przewodnik po produktach.

Nawet nie wiecie jak się cieszę, bo oprócz kapryśnych włosów, ostatnio mam problemy z rzęsami, a brwi się uparły i nie chcą mi rosnąć. Jak prawa odrasta jako tako, tak lewa uparła się i ani drgnie. Zobaczymy cóż też zdziała to cudo. Oczywiście, jak widzicie na zdjęciu, kot się zaopiekował pudełkiem - co prawda się w nim nie mieści, ale nie będziemy się czepiać ;)

Kampania trwa 6 tygodni, myślę że po miesiącu będę mogła powiedzieć już coś konkretnego o tym produkcie (a właściwie dwóch produktach), i że wybrane przeze mnie osoby potwierdzą tę opinię. Jutro robię zdjęcia brwi i rzęs i zaczynamy testy.

Bo jakby nie patrzeć zadbane brwi i rzęsy to ozdoba każdej kobiety.
Trzymajcie kciukasy! Buziaki :)

8 komentarzy:

  1. bardzo jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ;)
    Mi się nie udało ;/
    Czekam na efekty i recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah te kampanie na streetcom doczekac sie nie mogę :D Przyjemności dla Ciebie i dla kota przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem działania:) u mnie nieźle się sprawdziła tania kuracja rzęs z L'biotici:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.