wtorek, 13 listopada 2012

TAG: Liebster Blog

Widzę, że nowy tag krąży wśród bloggerek. Ja zostałam zatagowana przez Malwinę (M.ina) oraz Joannę. Dziękuję Wam dziewczyny!

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
 
Pytania od Malwiny:
1. Twój KWC.
2. Kawa czy herbata?
Herbata - mam swoje magiczne pudełeczko z herbatami z różnych stron świata. Ale piję za dużo kawy z mlekiem, nie umiem się jej oprzeć.
 
3. Jaki jest Twój ulubiony film?
"Zielona Mila", "Amelia", "Katedra", "Sztuka Spadania", "Zakochana Złośnica", "Święty", "Fucking Amal" 
 
4. Jak długo prowadzisz bloga i co skłoniło Cię do jego założenia?
Tego bloga prowadzę krótko. Od maja 2012. Co mnie skłoniło? Ciężko powiedzieć, ale chęć rosła już od dawna.
 
5. Twoja największa słabość a czemu potrafisz się skutecznie oprzeć?
Moją największą słabością są migdałki i nie potrafię im się oprzeć. Poza tym lenistwo. Nie potrafię się oprzeć swoim słabościom, niestety... :(
 
6. Morze czy góry?
Zdecydowanie góry!
 
7. Balsam czy olejek do pielęgnacji ciała?
Balsam, chociaż właśnie odkrywam uroki olejku.
 
8. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Gumisie i Czarodziejka z Księżyca. No i Gigi! I Kapitan Tsubasa!
 
9. Twój największy autorytet?
Nie mam autorytetu. Mam pewnych idoli, mam osoby, które wielbię i jest to m.in. Luis Royo, ale nie mam autorytetów. 
 
10. Zakupy przez Internet czy stacjonarnie? (ogólnie, chodzi o całokształt)
Stacjonarnie - mogę pomacać, lubię chodzić.
Internet daje wygodę - lenistwo wygrywa ;)
 
11. Jakimi priorytetami kierujesz się w życiu?
Ciężko to wytłumaczyć, serce, wewnętrzna intuicja, prawda. I miłość i przyjaźń. Nie umiem być egoistką.

Pytania Joanny:
1. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji twarzy? (może być zarówno krem, ale także tonik, płyn do demakijażu etc.)
Bardzo lubię krem Nivea Soft, używam go od lat!

2. Ile miałaś lat, gdy zaczęłaś się malować i od używania jakiego kosmetyku zaczęłaś?
Bardzo długo się nie malowałam. Nigdy za tym nie przepadałam. I chyba to była farba do włosów ;)
 
3. Czy uważasz, że kobieta bez makijażu to kobieta nieatrakcyjna?
Nie. Uwielbiam naturalność.

4. Co w Twoim wyglądzie uważasz za swój największy atut?
Zdecydowanie biust. Każdy kto mnie zna to potwierdzi. I włosy ;) I oczy. Ale biust wygrywa w każdej konkurencji.
 
5. Czy zwracasz uwagę na skład kosmetyku? Do jakiego stopnia?
Nie. Ale chyba powinnam zacząć.
 
6. Gdy musisz się pomalować w 5 minut, po jaki kosmetyk sięgasz?
Ja robię pełny makijaż w 5 minut ;)
 
7. Oglądasz seriale? Który jest Twoim ulubionym?
Oglądam. TBBT, Castle, Chirurdzy, 
 
8. Gdybyś miała nieograniczony zasób pieniędzy do wydania na wakacyjny wyjazd - jakie miejsce byś odwiedziła?
Zwiedziłabym Finlandię i Islandię wzdłuż i wszerz.

9. Co jest dla Ciebie najbardziej odprężające?
Pranie ręczne, czytanie książek, spacery, kawa, rozmowa.
 
10. Jakiej czynności domowej nienawidzisz ze szczerego serca? (prasowanie, odkurzanie itp.)
Prasowania i zmywania, a także odkurzania, sprzątania i mycia okien.

11. Której cechy swojego charakteru nie lubisz najbardziej? 
Jestem cholerną histeryczką. I nie umiem oszczędzać, za bardzo wierzę w ludzi i jestem naiwna.

Moje pytania:
1. Gdybyś złowiła złotą rybkę, poprosiłabyś o życzenie czy puściła wolno?
2. Czy książę z bajki ma być bajkowy czy współczesny?
3. Rozważna czy romantyczna?
4. Ulubiona pora roku, dlaczego ta?
5. Przepis na ulubioną sałatkę? (tak, wykorzystam, a co :P)
6. Kot Schrödingera :martwy czy żywy?
7. Najbardziej znienawidzony owad?
8. Winda czy schody?
9. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie?
10. Jaką jedną książkę, jeden film i obraz uważasz za godne i warte polecenia? Co jest w tym takiego, że warto zobaczyć?
11. Które z tych pytań uważasz za najlepsze, które Ci się najbardziej podobało i dlaczego?

Taguję:
oraz każdą dziewczynę, która chce się bawić, a nie została otagowana :)
Buziaki!

5 komentarzy:

  1. dziękuję za itagowanie, moze sie skusze na zabawe:)Tez nie lubie myc okien i marzy mi sie podroz do Skandynawiii krainy Ludzi Lodu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Skandynawia, poza tym właśnie Finlandia :)

      Usuń
  2. Dziękuję kochana za otagowanie.:*
    Postaram się dzisiaj odpowiedzieć na te pytania.:*

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę nadrobić zaległości filmowe, z tych, które podałaś oglądałam tylko "Zieloną Milę" :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.