środa, 21 listopada 2012

Tourism on the Edge - magiczny świat

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami czymś, co odkryłam już jakiś czas temu. Lubię oglądać zdjęcia, lubię oglądać piękne miejsca. I kiedy mam chwilkę czasu zaglądam na pewną stronę, która pozwala mi marzyć, albo zobaczyć coś niesamowitego. Tourism on the Edge - coś, co pokochałam od pierwszej chwili. Coś, co poprawia mi samopoczucie. Zdjęcia, artykuły... Wszystko, co Wam zaprezentuję, pochodzi albo z ich strony, albo z fanpage na FB. Patrzcie i podziwiajcie:
Austria
Zorza polarna widziana z kosmosu
Colmar, Francja
St. George's Monastery, Wadi Qelt, the Judean Desert, Israel/West-Bank.
Prawda, że niesamowite miejsca? Niesamowite zdjęcia? Kiedy patrzę na to wszystko.. jest inaczej, lepiej...

A teraz coś na poprawę humoru ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.