niedziela, 25 listopada 2012

Golden Rose + Wibo + Miss Selene = świąteczne mani?

Na którymś ze słynniejszych blogów zobaczyłam świąteczne mani. Piękne świąteczne mani. Dzisiaj, po upieczeniu kolejnej partii muffinek czekoladowych i obejrzeniu Parnasussa (którego nie potrafię ocenić), przyszedł czas na mały manicure... Z racji, że moja pazury są nadal kruche, nic wymyślnego... I tak właśnie sobie przypomniałam o tym świątecznym wizerunku, który ćwiczyć trzeba, oj trzeba..
Więc do ćwiczeń zaprosiłam lakiery Golden Rose Paris #215, Wibo Express Growth #390 oraz Miss Selen #102.

Golden Rose Paris #215 - lubię te lakiery, za konsystencję, kolory i szybkość wysychania. Niestety nie za krycie, często 3 warstwy to mało. Na szczęście nie tworzą gumowej powłoki, której także nie znoszę, więc mogę kłaść te warstwy.. Szkoda tylko, że szybko, mimo schnięcia, się odbijają.
Wibo Express Growth #390 - pisałam o nim w tym poście. Zdecydowanie wolę go jako dodatek. Im dłużej go mam tym konsystencja jest lepsza. I nigdy nie powinnam dodawać żadnych topów, bo zmienia mu się kolor, a kolor naprawdę ma ciekawy.
Miss Selene #102 - kolejny odcień brokatowych lakierów, który kupiłam jakiś czas temu. Bezbarwno-srebrny. Jak nie lubię brokatów, tak ta seria bardzo mi się podoba :)

Jak się zapatrujecie na takie połączenie?

10 komentarzy:

  1. Bardzo świąteczne mani, takie skrzacikowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzacikowe powiadasz? :) Jeszcze tylko makijaż w tym stylu i mogę być pomocnikiem Świętego Mikołaja.

      Usuń
  2. rewelacja!!! świetne połączenie - na święta jak znalazł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam takie fajne świąteczne kolczyki prezenty i laski i choinki :) Już wiem jak będę wyglądać w wigilię (:

      Usuń
  3. Skrzacikowe, dokładnie taki elf i sie skojarzył :) Ale w sumie takie świąteczne szaleństwo na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam okres świąteczny i kolory które przedstawiłaś właśnie z nim mi się kojarzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawde swiateczne kolorki, pomyslowo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.