wtorek, 20 listopada 2012

Garnier Mineral Invisi Calm After Shaving 48hr Roll-On

Kiedyś usłyszałam zdanie "nie ma Cię w internecie? Nie istniejesz". I jak do ludzi ciężko to przyrównać, tak w większości produktów się zgadza. Kupiłam w Finlandii świetny antyperspirant roll-on i.. nie istnieje w sieci. Nie ma go nawet na stronach Garniera. Ani polskich, ani angielskich ani nawet fińskich!  Znalazłam go dopiero na szwedzkiej stronie. Zamiast tego, pod hasłem mineral invisi calm pojawia się inny produkt, niż ja posiadam. Więc podejrzewam, że to co ja mam zostało wycofane i zastąpione w/w produktem. A szkoda... W Polsce niedawno go zauważyłam, więc tym bardziej nie wiem, co mam o tym myśleć, ale zapoluję na niego... A tymczasem przedstawiam mojego małego ulubieńca.. Mineral Invisi Calm After Shaving 48hr Roll-On.


Opis produktu:
Antyperpirant specjalnie zaprojektowany, aby łagodzić i pielęgnować powierzchnię pach po depilacji. Wzbogacony bisabololem daje natychmiastowe ukojenie skórze, natomiast alantoina ochrania i pielęgnuje skórę wrażliwą.
Miękki, świeży zapach kwiatów i owoców, z bukietem jaśminu, konwalii, grejpfruta i frezji. Nie powoduje plam na ubraniach.
Bez parabenów i alkoholu ***
** Testowany pod kontrolą dermatologiczną.
* Etanol
Wzbogacony o potężne minerały pochodzenia wulkanicznego, co daje:
48 godzin oddechu dla skóry
48 godzin bez potu i wilgoci
48 godzin bez przykrego zapachu, uczucie miękkości i szybkiego wchłaniania


Skład:
Aqua/Water, Aluminium, Chlorohydrate, Cetearyl, Alcohol, Ceteareth-33, PArfum/Fragrance, Perlite, Phenoxyethanol, Allantoin, Dimethicone, Linalool, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Bisabolol, Citronellol, Methylisothiazolinone. 

Opakowanie/pojemność/cena:
Antyperspirant jest zamknięty w małym, poręcznym opakowaniu, z zakrętką na click. Stojąc na głowie, mamy pewność, że zużyjemy całość produktu. Opakowanie ma 50ml, ja kupiłam go za ok. 3€, data ważności to 12 miesięcy od otwarcia opakowania. Produkt wystarcza na długo, przy codziennym stosowaniu co najmniej na pół roku (chyba, ze ktoś używa po kilka razy dziennie, to trochę krócej).

Moja opinia:
Kupiony w Finlandii, wyprodukowany w Polsce i takie zamieszanie. Świetny, świeży zapach, delikatna ochrona, brak śladów. To najlepszy antyperspirant w kulce, jaki miałam okazję używać. Konsystencja lekka, nie brudzi, nie lepi się, nie rozlewa. Szynko się wchłania, niweluje nieprzyjemne zapachy. Kulka się nie zacina, jest bardzo wydajny i jak widać będę piała z zachwytu. Nie zauważyłam minusów, oprócz tego, że jest niedostępny i ciężko go znaleźć. Porównałam z tym innym produktem i to nie jest to samo jak dla mnie, zobaczymy jak kupię. 


Moja ocena: 5/5
Uwielbiam ten produkt, niestety skończył mi się i ciężko mi znaleźć go ponownie. Ale nie poddam się!

A Wy? Macie swoje ulubione?

2 komentarze:

  1. miałam ten antyperspirant i byłam zadowolona, ale teraz mam Garnier Mineral Bio bez soli aluminium i jest beznadziejny :<

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie przywiązuję się do jednego rodzaju kulki... chociaż ostatnio najbardziej lubię Rexonę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.