czwartek, 24 stycznia 2019

Neonail na urodziny + paczka z Chin

Cześć!
Przychodzę się Wam "pochwalić" nowymi kolorkami NeoNail, które dostałam na urodziny od H. Sam wybierał.
Niestety, nie mam bazy do Aquarelle, więc tego Wam nie pokażę, natomiast reszta kolorków jest świetna. Niesamowicie się cieszę, że mam coraz więcej kolorków hybryd i już mogę coś tworzyć :)

A poza tym, przyszła do mnie paczuszka z Chin, z której się niesamowicie cieszę :) Szczególnie z lakierów magnetycznych.
Całę popołudnie siedziałam i tworzyłam magnetyczne wzorki na wzornikach. Te lakiery są mega!
Nie wiedziałam, że kupowanie z Aliexpress jest takie fajne ^^

Co myślicie o moich nowych nabytkach? Mnie najbardziej "jarają" magnetyczne, ale chcę dobrze wyćwiczyć, zanim pojawią się na pazurkach. Poza tym muszę kupić bazę aquarelle, aby móc i tego lakieru używać. Naklejki trochę poczekają :)
Buziaki
Karo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.