piątek, 30 października 2015

Promocje, promocje wszędzie czyli szaleństwo zakupowe w Rossmannie, Naturze i Hebe

Cześć dziewczyny :)
Ostatnio moją skrzynkę mailową zasypują informacje reklamowe - promocje, rabaty, wyprzedaże. I niektórymi chciałabym się z Wami podzielić (zresztą jak zawsze ostatnimi czasy)


Super Pharm
Jak zwykle kupony mam do tylnej części siedzącej, chociaż wpadła zniżka do 30% na produkty do stylizacji brwi z Essence (o ile dobrze pamiętam są polecane na blogach)
Poza tym warto zajrzeć do gazetki - klik. Ważna od 29.10 do 10.11 Niestety w SP nie znajdziecie konkurencyjnych promocji, ale może którąś z Was zainteresuje?

Rossmann
Od 2 listopada 2015 rusza akcja - 49% w Rossmannie. Jednym słowem szaleństwo zakupowe. Ale o tym wie już chyba każda blogerka.
Akcja podzielona jest tematycznie i w tylko w poszczególnych dniach pewne grupy kosmetyczne będziemy mogły zakupić.
14 - ? (data niepotwierdzona) 49% na podkłady, pudry i róże.

Zastanawiam się już nad listą zakupów, chociaż w te dni w R. jest istne szaleństwo i kupić coś nieotwartego i to, czego ja chcę - może mi się nie udać. Zastanawiam się przede wszystkim nad podkładem HM, zachwalacie go na blogach, a mój z Lirene się kończy. Nie wiem jak będę stała z czasem w pierwszym tygodniu listopada, bo rzuciłabym okiem na jakieś przyjemne lakiery i kredki do ust. Promo na tusze czy cienie, nie kusi mnie aż tak, żebym na coś polowała.

Hebe
Też uraczy nas promocyjnymi cenami, chociaż może nie aż tak krzykliwymi. Najpierw do 30% na wybrane balsamy do ciała (od 29.10 do 4.11), następnie do 40% na wybrane marki i produkty z gamy pudrów, podkładów i korektorów (od 5.11 do 10.11), A przez cały okres trwania gazetki mamy promocję -30%  na całą gamę produktów do pielęgnacji twarzy Soraya. Czekam na jakąś konkretną akcję tematyczną, bo to mnie nie przekonuje. Jeśli chcecie zajrzeć do gazetki - klik. Gazetka od 29.10 do 10.11

Natura
Także i tutaj znajdziemy do 40% na wybrane (sprawdźcie w waszych sklepach) kosmetyki do makijażu. Może wreszcie zakupię coś z KOBO? I mój podkład jest w promocji, więc jak nie będę wiedziała co i jak z HM, pewnie przyjadę do Natury po ten. Gazetkę znajdziecie tutaj - klik.
Gazetka od 29.10 do 10.11

Drogerie kuszą nas promocjami, gdyby nie to, że to taki trochę gorący dla mnie okres i nie bardzo mogę sobie pozwolić na wydawanie większej gotówki, to poszłabym upolować kilka rzeczy, a tak to zobaczymy. Zazwyczaj na miejscu po prostu mi się odechciewa kupować, jak widzę, w jakim stanie są stendy i półki po przejściu klientów. I liczę, że podobna akcja będzie, ale na kosmetyki pielęgnacyjne. Oj, wtedy bym zaszalała!

Dajcie znać, wybieracie się na jakąś konkretną akcję, po coś konkretnego? Może macie coś godnego polecenia, czemu warto się przyjrzeć w tych dniach?

Buziaki!
Mirielka

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.