piątek, 2 października 2015

Jesienne katalogi w Hebe, Rossmannie i oferta SuperPharm

Jesienny katalog Hebe zapowiada się dość ciekawie <klik>. Co prawda większość to reklamy, ale kilka interesujących dla mnie artykułów znalazłam (np. koreańska pielęgnacja - link). Nie inaczej ma się sprawa z gazetką na październik <klik>, chociaż to już nie jest ta oferta co kiedyś. Znajdzie się kilka produktów, po które mam ochotę sięgnąć i wypróbować, poza tym to Hebe. Jak nie gazetkowy produkt, to inny, czyż nie? ;)
Nie ma co ukrywać, ale Skarb też mnie zainteresował. Jak nie lubię przeglądać rossmannowskich gazetek, tak Skarb lubię czytać. Z ciekawszych artykułów - "Zabiłam", z chęcią też zaglądam na półkowe nowości. O, i jeszcze przestępstwa w cyberprzestrzeni...

Po przeczytaniu maila od SuperPharm też zrobiło się ciekawie. Co prawda kupony znowu nietrafione, ale za to oferta gazetkowa całkiem, całkiem. SP stawia na jesienną pielęgnację i kusi zniżkami na całe marki. W promocji m.in. Vichy, Bioderma, Dermedic, Tołpa (tylko pielęgnacja twarzy i ciała), AA, Yoskine, Lakiery Essie (może wreszcie się na jakiś skuszę?)

Miłego dnia!
M.

2 komentarze:

  1. fajne oferty. ja obecnie zrobilam sobie szlaban na zakupy kosmetyczne. na urlopie troche sie obkupilam (super promocje byly) i chyba do konca roku ogranicze sie do szamponow do wlosow...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oferty fajne, tylko szkoda, że nigdzie nie mają promocji na jakieś dobre pędzle do makijażu.
    Widziałam kilka ciekawych propozycji, ale chyba skończy się na zakupach w internecie - tak będzie taniej i szybciej.
    Ale z kosmetyków pewnie bym coś wybrała z tych promocji gazetkowych. Musiałabym się dokładniej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.