wtorek, 28 stycznia 2014

Co można mieć za 16zł? Całkiem dużo!

Witajcie Kochane.
Życie we Wrocławiu ma swoje niewątpliwe plusy i zaczynam je dostrzegać. Odkrywanie miasta to całkiem przyjemna sprawa :) Gdyby się jeszcze lepsza praca trafiła to byłoby całkiem ciekawie.
Niemniej jednak oprócz pracy, trafiają się czasem wyprzedaże. I to wyprzedaże całkiem dobrych kosmetyków. Ja właśnie skorzystałam z promocji dwa razy i przywędrowały ze mną dwa całkiem ciekawe zestawy, które kosztowały ok. 16zł.
Więc co można ustrzelić za 16zł?
L'Oreal Elseve Total Repair Extreme - szampon rekonstruujący. Pachnie obłędnie, nie ma co ukrywać, zobaczymy jak podziała na moje włosy, bo ostatnio są strasznie wybredne i strasznie zniszczone. Oraz L'Oreal Elseve Nutri-Gloss Light - odżywka upiększająca. Miałam, była świetna, zakupiłam ponownie :)
I ten zestaw kosztował 16zł (dziękuję :*)

Możemy jeszcze zdobyć to:
Wella ProSeries - odżywka zwiększająca objętość (500ml), lubię te odżywki, chociaż poluję na inną. Lirene serum głęboko nawilżające do ciała, Lirene krem do stóp (w gratisie do serum, to nie będę wybrzydzać) oraz Lirene Satin Lift 304 Naturalny. Tak, konkretnie kupiony za 5,99. Ważny do lutego 2016. Oj będzie testowania a testowania. Tym bardziej, że kiedyś myślałam nad kupnem tego fluidu z Lirene. Całość kosztowała mnie niecałe 16zł (bez 3gr bodajże). Nie ma co - jestem zadowolona.

No i na koniec Gordon, bo oczywiście pchał się przed obiektyw :)

Buziaki,
Mirielka

3 komentarze:

  1. Piękny kot i udane zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gordon to kocia doskonałość:) Idealny nosek, oczka i uszy:) Nic dziwnego, że pragnie zostać gwiazdą internetu;)

    Zazdroszczę okazyjnych zakupów:) Swego czasu miałam tę odżywkę Elseve i byłam z niej zadowolona, ponieważ za jej sprawą włosy roztaczały zdrowy blask:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby jeszcze charakter miał idealny.... marzenia ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.