środa, 17 kwietnia 2013

Szał ciał czyli ciuchowe łowe uważam za udane!

Dzisiaj post typowo ciuchowy. Zdobycze z ostatnich kilku dni, bo przecież wiosna i lato idzie, i trzeba jako tako wyglądać. Na samym początku się pochwalę, bo nigdy w takich butach nie chodziłam, nie kupowałam, a tutaj masz! Oszalałam. ^^ Zabiję się, zanim nauczę się w nich chodzić, ale co tam ;)


To teraz reszta ciuszków:








Oczywiście to nie wszystko, ale nie chciało mi się robić zdjęć wszystkiego :)
Jestem mega zadowolona i mogę rozpocząć sezon letni ;)

Buziaki, 
Mirielka

15 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj kupiłam sobie dwie pary balerinek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Króciutkie to (prawie) wszystko ;)
    Buty piękne, ja w takich szpilkach pewnie nawet bym nie ustała hihi, ale wszystko wg dewizy - w szpilkach się nie chodzi, w szpilkach się wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, też nie umiem, zabiję się przy pierwszej lepszej okazji, ale lepiej tak, niż nic. Ponoć musze wyglądać jak kobieta ;)

      Usuń
  3. Widzę, że chodzenie w szpilkach nie tylko dla mnie jest wyzwaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka razy obcasy, ale to małe. Te są dla mnie wyzwaniem, ale kiedyś trzeba zacząć. ;)

      Usuń
  4. jeansowe mini <3 szczególnie ta jasna - rewelacja :)
    sama dzisiaj nie mogłam przejść obojętnie obok letniego obuwia- zaopatrzyłam się (jak na razie:D) w dwie pary tenisówek :D a to nie koniec, bo ostatnimi czasy mam na ich punkcie bzika. tanie i wygodne- czego trzeba więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, też się muszę zaopatrzyć w tenisówki ♥ dawno nie chodziłam w takich ;)

      Usuń
  5. Fajne ciuszki, zazdroszczę, że będziesz je nosić:) Ja tak przytyłam, że tylko worek mi zostaje:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj Kochana, ja jestem grubas, serio serio, więc to część leczenia kompleksów.

      Usuń
    2. Pewnie możemy się tu kłócić, która z nas większy grubas;) Ale ja na siebie nawet nie mogę ostatnio znaleźć nic fajnego - nic w moim rozmiarze:P

      Usuń
  6. ten krótki, szary top jest boski, no i buty <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.