piątek, 21 grudnia 2018

ShinyBox Grudzień 2018 - co znalazłam w pudełku?

Witajcie Kochani :)
Świąteczny czas zbliża się wielkimi krokami, w kuchni piękne zapachy, w pokoju mrugają światełka, a pod choinką czeka grudniowe pudełko ShinyBox.


Muszę przyznać, że samo pudełko jest śliczne i wpasowało się w klimat świąteczny. Jednak co z jego zawartością? Czy też mnie zachwyciło?
Przyznam się, że niekoniecznie. Obserwuję ShinyBox od lat, ale nigdy nie miałam okazji go subskrybować. Teraz stwierdziłam a co mi tam. Kupuję. No bo Święta i trzeba się rozpieścić. Przecież nie może być źle, prawda? Spójrzmy..




Same widzicie co się w tym pudełku znajduje. Ale zacznijmy od początku.

1. MediqSkin - żel punktowy do cery trądzikowej 50zł/30ml (produkt pełnowymiarowy)
Wq opisu żel ma działać ochronnie, złuszczająco i przeciwbakteryjnie. Cóż, nie mam cery trądzikowej, a sam produkt to nie jest kosmetyk tylko wyrób medyczny klasy III. Mam mieszane uczucia co do tego produktu.

2. One & Only Cosmetics - Black Mask Detox Ritual 45,90/10szt (jedna sztuka)
Głęboko oczyszczająca maska typu peel-off. Ma mieć działanie oczyszczające, nawilżające i sprawiać, że cera będzie promienna. W składzie aktywny węgiel z bambusa, woda oczarowa i ekstrakt ze spiruliny. Wypróbuję, bo mało która maseczka nie robi mi krzywdy. Może ta akurat..?

3. Delia Cosmetics - Mgiełka tonizująca do twarzy 8,50zł/150ml (produkt pełnowymiarowy)
Gwarantuje szybkie odświeżenie, przywraca naturalne pH skóry i przygotowuje ją do przyjęcia składników aktywnych. Nie zawiera alkoholu, silikonów i parabenów. Jednak mój pierwszy kontakt  z nią skończył się podrażnieniem i paleniem skóry. Cóż, niefajnie...

4. Delia Cosmetics - cień do powiek #15 jasnobrązowy mat 8,90/szt (produkt pełnowymiarowy)
Wg opisu: miękkie i mocno napigmentowane cienie do powiek. Ja otrzymałam kolor jasnobrązowy w macie.

5. Joko Make Up - Glow Primer Emulsja rozświetlająca #201 Love Yourself 9,99/szt (produkt pełnowymiarowy)
Multifunkcyjny rozświetlacz do twarzy i ciała, natychmiastowo rozświetla szarą, zmęczoną i pozbawioną blasku cerę. Nie jestem przekonana, mam rozświetlacz z Inglota, Kiedyś lubiłam markę Joko, ale od dawna nic z niej nie miałam. Nie jestem też przekonana co do tego produktu, jedynie pachnie ładnie. Zobaczymy, może do czegoś się przyda.

To by było na tyle, z listy Shiny. Ale w pudełku znalazłam jeszcze 3 produkty:

6. Novex Hair Care, Mystic Black, Baobab Oil Deep Hair Mask - Maska do włosów 55zł/1litr (próbka 100g)
Maska do włosów z zawartością olejku z baobabu. Silnie nawilżająca i przeznaczona do włosów z tendencją do rozdwajania się końcówek. To chyba jedyny produkt, z którego się szczerze cieszę. Lubię produkty do włosów, a ta maska wydaje się być obiecująca.

7. Biotaniqe, Dermoskin Expert, Natural Nourishing Cream, Naturalny krem odżywczy, 25,99/75ml (produkt pełnowymiarowy)
Naturalny Krem Odżywczy Biotaniqe oparty na świeżej wodzie pro.aQua z technologią probiotyczną, która w inteligentny sposób wspiera mikroflorę skóry, długotrwale i dogłębnie nawilża oraz odżywia ją i chroni.Wzbogacony o D-Panthenol i wyjątkowo bogaty w kwasy Qmega-6, witaminy i minerały Olej z Opuncji Figowej, który pozostawia skórę wygładzoną i silnie zregenerowaną. Aktywnie łagodzi podrażnienia, chroni przed przesuszeniem. Odpowiedni dla skóry twarzy i ciała. Bogaty w bezpieczne składniki odżywcze jest przyjazny skórze wrażliwej. Lekka konsystencja szybko się wchłania, pozostawiając na skórze miłe, aksamitne odczucie.

8. Biały Jeleń serum do twarzy DERMO-NATURA complex FOR MEN29,99/30ml (2xpróbka)
Serum do twarzy zostało opracowane na bazie naturalnych składników, intensywnie regenerujących skórę. Lekka konsystencja preparatu zapewnia natychmiastowe jej nawilżenie i natłuszczenie oraz zmniejsza drobne zmarszczki. Te próbki wypróbuje Mój H. 

To już wszystko. Jak Wam się podoba grudniowe pudełko? Miałyście coś może z tych produktów? 
Uważam, że świąteczne pudełko... no powinno być inne. Jedynie się cieszę z tej dodatkowej maski do włosów. Reszta produktów nie jest ani dostosowana do mojej cery, ani mi nie pasuje. Ale pewnie je przetestuję. 
Dajcie mi znać w komentarzu co o tym myślicie.
Buziaki
Mirielka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.