wtorek, 22 września 2015

Ulubieniec lata - Alterra, żel pod prysznic, Limonka BIO&Agawa BIO

Za oknem jesień, a ja dopiero teraz chcę Wam pokazać mojego letniego ulubieńca. Nigdy wcześniej nie sięgałam często po naturalne kosmetyki, większość nie była trafiona, inne mnie do siebie nie przekonały na tyle, by kontynuować znajomość. Wyjątkiem jest szampon z Love Me Green, którego wielbię nad życie. Ale teraz znalazłam coś, co pokochałam równie mocno. Jest to żel pod prysznic Alterra z limonką bio i agawą bio.

Odkryłam go w te największe upały - szukałam czegoś lekkiego i orzeźwiającego. Znalazłam - niesamowita świeżość, energia i cytrusowy zapach długo utrzymywały się nie tylko na skórze, ale i w sercu. Poranny prysznic dawał kopa, wieczorny - ulgę. Przyjemna i lekka konsystencja nie oblepiały, a czyściły niesamowicie, nic mnie nie wysuszyło, a skóra po kąpieli była miękka i przyjemna. W sam raz na letni czas.
Produkt zamknięty jest w plastikowej butli. Zamknięcie na klik ułatwia używanie, butelka nie wylatuje z dłoni pod prysznicem, a design jest przyjemny. Za 250ml zapłaciłam ok. 6/7zł w Rossmannie. Jest wydajny, to trzeba mu przyznać. Codzienne użytkowanie sprawia, że produkt kończy się po ok. dwóch miesiącach. Jak wspomniałam, zapach utrzymuje się na skórze, co w te największe upały dawało uczucie komfortu i czystości. Bardzo dobrze oczyszcza, pozostawia skórę gładką i przyjemną. Nie wysusza. No i jak się fantastycznie pieni!
Pokochałam go miłością wielką, chociaż na jesienne chłodne dni wybieram nieco cięższe i kremowe żele. Jednakże zawsze będę miała go w swoim zapasie. Po prostu ulubieniec.

A Wy miałyście już styczność z żelami Alterry? Są inne zapachy, ale tylko ten podbił moje serce.



Skład:
Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Betaine, Maris Sal, Citrus Limon Fruit Extract*, Agave Americana Leaf Extract*, Cymbopogon Flexuosus Leaf Oil, Sodium PCA, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Alcohol*, Parfum**, Limonene**, Citral**, Linalool**, Citronellol**, Geraniol**. *z rolnictwa ekologicznego, 
**składniki naturalnych olejków eterycznych.


3 komentarze:

  1. Jak ja dawno nie byłam na twoim bloguuu, witaam! :D
    chętnie bym wypróbowała, ale uczulenie na cytrusy.. I nie wiem czy wyszłoby mi to na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni raz cokolwiek z Alterry miałam już dawno temu. Mnie te ich zapachy jakoś nie przekonują...

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy żelu jeszcze nie miałam, ale będę musiała to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.