piątek, 22 maja 2015

Dzień Mamy w drogeriach - czy jest coś ciekawego?

Cześć dziewczyny :)
Ostatnio w pracy mam taki zapieprz, że ciężko mi zaglądać na blogi. Ale najprawdopodobniej będę miała wolne na Dzień Mamy (prezent od szefowej), więc postanowiłam zrobić mamie niespodziankę i przyjechać do niej na jeden dzień. Jako, że nie chcę przyjechać z pustymi rękami, buszuję po gazetkach drogeryjnych w poszukiwaniu czegoś ciekawego.

I tak np. w SuperPharm znajdziemy ofertę skierowaną dla mam, aczkolwiek myślałam bardziej o zestawach.
https://superpharm.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-superpharm-21-05-2015,13819/2/
Mimo wszystko, nie znalazłam niczego z czego moja mama by się ucieszyła (w sensie, ucieszyłaby się ze wszystkiego co mogłabym jej podarować, ale nic mi nie wpadło w oko)

W Naturze też mamy skromniejszą ofertę na ten dzień, wybrane rzeczy do -50%, skromnie. Aczkolwiek rzuciła mi się w oczy informacja, o wprowadzeniu do Natury nowej marki - W7. Nie słyszałam o niej, znacie ją?
https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-14-05-2015,13642/4/

Hebe świętuje 4 urodziny, więc nie przygotowało nic ciekawego na taką okazję, jedynie -40% na wybrane zapachy. Moja mama pod tym względem jest wybredna więc nawet mnie to nie interesuje.

W Rossmannie w gazetce nie znalazłam nic ciekawego. Nic, dosłownie. Chyba lepsze oferty są na święta.
edit: dostałam info na maila o promocji -40% w tym samym momencie co napisała Kamyczek (ale w w pracy byłam, to nie mogłam napisać), więc dodaję info - jest promocja -40% na pielęgnację


Chyba zostaje mi w poniedziałek przejść się po rynku wrocławskim i poszukać czegoś, co wpadnie mi w oko. Chciałam na skróty, ale nie ma nic, co byłoby interesujące. A że nie miałam wolnego, to niczego nie szykowałam.
A może macie jakieś podpowiedzi? Wdzięczna bym była :)

Buziaki, 
Mirielka

4 komentarze:

  1. Hmm... w rosmannie jest -40% na pielęgnację twarzy i to teraz robi furorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie dostałam info na maila jak w pracy byłam :) Aczkolwiek nadal nie znajduję w Rossmannie nic ciekawego :)

      Usuń
  2. W7 to między innymi słynny bronzer Honolulu - jeśli naprawdę będzie w Naturze to super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, no to trzeba popatrzeć za tymi nowościami :) Ostatnio jestem strasznie do tyłu =.=" Ze wszystkim.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.