poniedziałek, 24 listopada 2014

Małe zakupy: Lakiery NYC i Miss Sporty

Czołem dziewczyny!
Ostatnio staram się nic nie kupować i nawet w miarę mi to szło. Kolorówki prawie wcale, pielęgnacja tylko to co potrzebowałam. Jeszcze w zamyśle miałam zrobić porządek w lakierach. No i zrobiłam - zamiast pozbyć się nieużywanych dokupiłam nowe. To nie tak miało być :)

I to w dodatku kolory, które chociaż ładne, są niepraktyczne na co dzień, więc... trzeba będzie kupić kolejne ;)
Na początek Miss Sporty Flip w odcieniach 020 i 030
W buteleczce bardziej podoba mi się kolor 030, miałam nadzieję, że na pazurkach będzie podobny. Niestety, wygląda mniej przyjemnie. Za to na pazurkach 020 wygląda lepiej niż w buteleczce, co mnie bardzo cieszy.
Pędzelki mają dość przyjemne, konsystencję dość dziwną, minimum dwie warstwy, schną umiarkowanie. To tak z pierwszych obserwacji. 020 utrzymuje się na paznokciach dłużej niż 030.
Kupione w Rossmannie w czasie promocji 1+1, kosztowały 8,49zł/szt.

W drogerii kosmetykizameryki.pl kupiłam trzy lakiery oraz odżywkę NYC. W moim posiadaniu znalazły się: 150 - Platinum Card, 043 - Loft in Williamsburg, 146 - Grey Haze 176 - odżywka do paznokci

150 Platinum Card

043 Loft in Wiliamsburg

146 Grey Haze

176 - odżywka do paznokci

Wszystkie po 3,49zł/szt, i szczerze mówiąc, maluje się nimi dobrze, mają fajne pędzelki, ładne wykończenie,ale jednak to nie są te kolory,których się spodziewałam. Najbardziej mnie rozczarował 146, bo chociaż na paznokciach wygląda w miarę ciekawie, to spodziewałam się głębokiej, drobinkowej stali. Z nim też są kłopoty, jeśli chodzi o krycie. Przy dwóch warstwach prześwituje.
Najlepszym zakupem jest odżywka. Bezbarwna, nabłyszcza, wzmacnia, lakiery na niej dłużej się trzymają i lepiej się zmywają. Coś czuję, że w moim lakierowym koszyczku znajdzie się więcej lakierów tej marki :)
Jak tylko doprowadzę moje pazurki do jako takiego wyglądu to wszystkie lakiery zaprezentuję :)

Które Wam się podobają najbardziej? Jaki kolor chciałybyście najpierw zobaczyć?
Buziaki
Mirielka

1 komentarz:

  1. niebieski flip od Miss sporty też mam, w buteleczce wyglądał zachęcająco, niby na paznokciach nie prezentuje się źle, ale myślałam, że będzie to coś lepszego :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe.
Proszę, bierz odpowiedzialność za własne słowa - chcesz obrażać - podpisz się.
Anonimowe komentarze obraźliwe, reklamowe oraz spam będą usuwane.